thaithaithai

igar var vi pa utflykt. vi mata apor, var pa stranden i filmen "the beach" (har inte sett filmen sa sa haftigt var de tyvarr inte) :p, vi snorkla. men efter sett alla konstiga maneter sa bestammde vi oss for att kajaka lite istallet. jag och sofie ar sa bra pa de. ovning ger fardighet! sen at vi i solnedgangen pa baten (mysigt de later va?) de var skoj att komma ut och se lite annat. har ju vart har pa phiphi ett tag nu. drar dock om ett par dagar till ao nang och moter upp nagra vanner, galet skoj!!

idag ska jag pa matlagningskurs. ska helt enkelt lara mig laga thai-mat. hoppas jag forstar vad som sags, de har ju ganska.... brokig engelska.

POKONIS

mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0