mikaela sjogander - artistservare

fick ett mejl fran peace and love. stod att mikaela sjogander fatt jobb som artistservare pa peace and love sommaren 2010. jaha, da far jag borja plugga pa festvalstuff. jag menar, jag har inte ens funderat pa att satta min fot pa en festival en enda gang i mitt liv. ska bli sa grymmt skoj iaf. om jag fattar de ratt ska jag jobba pa efterfesten och servera dricka och plocka burkar, NICE!!

vi ar nu i krabi. stranden ar inte fresh men imorgon ska vi traffa kompisar och aka till nagon o. vi har tv i var nya fresha bunga. bara de ar lyx nufor tiden. om en vecka, 1e mars. star vi pa svensk mark igen. ska faktiskt bli ganska skont. riktigt skont faktiskt!

mikaela


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul för er. Jag och pappa har semester den veckan, kanske vi skulle åka dit eller???

2010-02-22 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0