jaha.. vad ska man sag..

coconut beach resort 22.37

jag ar ganska faordig har pa bloggen numera. har inte sa mycket att skriva. vi ar i thailand och har det underbart skont! vi ar just nu pa koh samui. vi bor i billiga bungalows dar kryp ingar i priset, men man har val aldrig vart radd for de sma acklena. var precis pa thaimasage. det enda jag har att sag ar; mer thaimassage till folket! underbart!! vi har atit pa en svensk restaurang. sofie som ar lite mer typisk svansk an mig nar det kommer till mat valde saklart kottbullar, mos och brunsas. jag slog till pa en storkott bit (tror de var oxfile) och mos, det var vart varenda billig krona! vi hittade svenska tidningar och fick reda pa manga nyheter, inte visste jag att robinsson har gatt pa tv den senaste tiden, att lena ph ar ihop med per holknekt och att jill johnson fatt en dotter. inte for att all fakta var sa vasentlig men jag gillar den!

jaha, da drar vi ut och letar fest da, jag och sofie ar sugna.. som vanligt sahar ars!

mikaela

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att allt är bra!!!



Simma lugnt

2010-02-08 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0